طراحی وبسایت ارزان قیمت
نوشته شده توسط : ساحل

ضرورت طراحی سایت

شکل گیری شاخه جدیدی در دانش اقتصاد و مدیریت با اسم «تجارت الکترونیک»، بیانگر اهمیت کسب و کارهای اینترنتی است. به عبارت دیگر با افزایش روز افزون کاربران اینترنتی، طراحی سایت بیش از پیش بایستگی و اهمیت پیدا کرده است. به این معناست که این روزها تمامی شرکت ها برای شناخته شدن و شناسایی محصولات خود به یک کانال ارتباطی احتیاج دارند. شبکه اطلاع رسانی اینترنت نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی در خدمات مدیران کمپانی ها پیمان می گیرد.

مدیران کمپانی ها می توانند از راه اینترنت با مصر طراحی وب سایت ارزان ف کنندگان پیوستگی استوار کرده و آنها را به سمت محصولات خویش جذب کنند. تکاپو در اینترنت به خرده مختلفی اتمام می شود که از دسته می توان به راه اندازی وبلاگ، کمپین در شبکه های اجتماعی و طراحی تارنما اشاره کرد. البته قبل از هر کاری پیشنهاد می شود، یک سایت تاسیس و به تعقیب آن دیگر فعالیت های پیوسته نیز سپریدن شود.

 

مزایای طراحی سایت برای کمپانی ها

هنگامی که یک شرکت برای طراحی سایت اقدام می کند، می‎تواند از طریق آن همگی محصولات و خدمات خویش را در قالب محتوا در اختیار مصرف کاربران اینترنتی پیمان دهد. محتواهایی که در سایت ها بارگذاری می شوند به شکل متن های نوشتاری، تصویر، فایل های صوتی، نماهنگ های ویدئویی و ... هستند که مشتریان با برند و نام بازرگانی یک محصول و همچنین خصوصیات و ویژگی های آن آشنا می شوند.

علاوه بر این مدیران شرکت ها می توانند از راه راه اندازی سایت، همگی محصولات جدید خود که اخیرا در بازار عرضه کرده اند را به مشتریان معرفی و یا آگاهی ها و اطلاعات مربوط به شرکت را منتشر کنند. برقراری ارتباط با مشتریان و اخذ شکایت ها، نظرات و انتقادات آنها می تواند بدون واسطه، از راه وب سایت اتمام شود. اما با همه مزایایی که طراحی سایت دارد، طراحی آن برای کل امکانپذیر نیست و شدنی است از نظر اقتصادی برای برخی از مشتریان مقرون به صرفه نباشد.

راه اندازی تارنما ارزان قیمت

با پروا به اینکه راه اندازی وب سایت برای همه شرکت ها شدنی نیست و از جانب دیگر، بعضی از کسان به چهره شخصی و در یک محیط حقیر تکاپو می کنند که خرج کافی برای طراحی سایت را ندارند، طراحی سایت ارزان اهمیت پیدا می کند. برخی مواقع شدنی است بعضی کسان به دنبال طراحی وبلاگ باشند. اگر چه وبلاگ ها نیز می توانند به افزایش بازدهی کسب و کارها کمک کند، ولی کارایی آنها به اندازه وب سایت ها نیست. برای طراحی تارنما ارزان قیمت گذرگاه های مختلفی هستی دارد. در واقع قشر کم درآمد نیز می توانند با استفاده از برخی اِلمانها، تقاضا سایت های ارزان بها را داشته باشند.

 

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت در حالت کلی با پروا به فاکتورهای مختلفی سپریدن می شود. طراحی یک سایت حرفه ای تمام عیار، به طور حتم نیازمند صرف خرج های زیادی است. این هزینه ها به عنوان پاداش برنامه نویسی و طراح سایت و وانگهی خرید هاست، فضا، قالب و ... پرداخت می شوند. در عین حال می طاقت از سایت های ارزان قیمت نیز صبحت به وسط آورد. در این سایت ها بسیاری از ماژول های اضافه حذف شده و از سوی دیگر، از المانهای جایگزین و ارزان قیمت بهره‌گیری می شود. به طور کلی برای طراحی سایت ارزان می توان به شکل پایین عمل کرد:

افزونه ها یگانه از بخش های مهم سایت هستند که در زمان طراحی سایت نصب می شوند. اما هستی آنها ضرورتی ندارد و می توان سایت را بدون وجود افزونه نیز طراحی کرد. با صرف نظر از افزونه ها می نا هزینه طراحی سایت را لغایت بی گمان زیادی کاهش داد. البته چشم پوشی از نصب افزونه، مایه تفریق رتبه وب سایت می شود. برای مثال هیچ مکان مجزایی جهت تعریف کلمات کلیدی برای گوگل وجود ندارند.

قالب هایی که برای سایت استفاده می شوند، به دو صورت هستند. قالب هایی که توسط برنامه نویسان طراحی می شوند و قالب هایی که آماده و از قبل طراحی شده هستند. قالب های آماده ارزان قیمت‏اند و برای تفریق خرج ها در موعد راه اندازی سایت می طاقت از آنها استفاده کرد.

سیستم های مدیریت محتوای دیگری تحت عنوان سایت سازها نیز ارائه شده که از فاکتورهای طراحی یک سایت ارزان بها است که از چند تقسیم طراحی سایت، آموزش، پشتیبانی و هاست ساختن شده است. در صورت استفاده از این سیستمهای مدیریت محتوا، می توان دشواری ها برآمده از سیستم های آماده را از بین برد.





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: